poniedziałek, 15 lipca 2013

Kołowrotki domki i inne zabawki- rozwijamy temat

Tak, jak zapowiadałam rozwinę temat kołowrotków, ceramicznych domków z pewnej serii(nie mogę wyjawić nazwy) oraz inny zabawek i ozdób do klatki.

1. kołowrotki
Zaczniemy od minimalnych wymiarów średnicy dla chomika:
  syryjskiego to 20-22cm
  dżungarskiego to 15-17cm
  roborowskiego to 15-17cm

Jeśli chomik będzie miał za mały kołowrotek, będzie krzywił robie kręgosłup, tak jak na tym zdjęciu


Kołowrotki szczeblowe nie są dobre, gdyż chomik może na nich złamać lub skręcić łapkę.
wyróżniamy kołowrotki:
- Pełne


 -Pełne drewniane

- Szczeblowe

- Odkryte(wg mnie mają niewiele wspólnego z kołowrotkiem)
- Przyczepiane do ściany


- Siatkowe



- tzw. Stojąca kula



są też różne wersje tych kołowrotków, np. szczeblowy drewniany

2. Domki ceramiczne z jednej serii
ta seria niesamowicie mi się spodobała, więc uznałam, że musi pojawić się na moim blogu. Najchętniej sama wpakowałabym ją całą do jednej z moich klatek ^ ^

-model HOME














-model SALON












-model TOILET
to taka kuweta, którą wstawia się w róg klatki, w którym chomcio się załatwia. dzięki takiej toalecie łatwiej jest codziennie sprzątać to miejsce











-model CAFE
Ten model jest wzbogacony o poidełko, które jest ukryte w kaktusie














-model RESTAURANT
Z kolei zaś ten model na wbudowaną miseczkę, która znajduje się pod "wieżą"














-Zabawka
nie jest to domek, ale należy do tej serii, więc uznałam, że może się tu znaleźć














zapytacie na pewno "jak uzupełnić wodę w domku CAFE" lub "jak wysprzątać model TOILET" czy "w jaki sposób nasypać karmy do domku RESTAURANT". Te foty powinny odsłonić wam tajemnice tych modeli:

tajemnica modelu TOILET

 tajemnica modelu CAFE











tajemnica modelu RESTAURANT








UWAGA!!!
Nie we wszystkich klatkach będzie pasować ta kolekcja. najlepiej prezentuje się w mieszkankach niskich
i jednopiętrowych, w których jest mnóstwo natury. Głupio(a bynajmniej dziwnie) będzie wyglądała w klatkach wielopiętrowych wykonanych z plastiku.


3. Zabawki i place zabaw
Huśtawki, hamaki, tunele brzozowe, itp. tu nie będę ich opisywała., po prostu wrzucę foty

ZABAWKI






















 MINI PLACE ZABAW


























tworząc pkt 3 skupiłam się(jak na pewno zauważyliście) na naturze; dodawałam głównie akcesoria drewniane.



ok, mam nadzieję, że post wam się podobał
papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz