poniedziałek, 16 czerwca 2014

z pamiętnika Mani

Kochany Pamiętniku,
dzień upłynął jak każdy inny. Zdziwiłam się tylko, że Natalia jeszcze do mnie nie pszyszła. Zwykle o tej porze już miałam miskę pełną jedzenia i byłam zmęczona po zabawie z nią. pomyślałam, że może jest chora i przyjdzie później... O! nareszcie jest!- pomyślałam, ale nie wyglądała na chorą. przyniosła jakąś dziwną, białą "miskę". Gdy wyszłam z domku włożyła mnie do transporterka. Myślałam, że będzie sprzątać, ale przecież robiła to wczoraj! o co tu chodzi? ona w tym czasie wsypała trociny z mojej klatki do tej miski, następnie włożyła do niej miskę z jedzeniem, domek, kołowrotek i sianko po czym wyszła zostawiając mnie w transporterze. nie wiem ile czasu minęło od jej ponownego przyjścia... może 15 minut? W każdym razie wzięła mnie(w transporterze) i poidełko. Weszła do swojego pokoju. Gdy ujrzałam tą białą miskę z wysoką, niebieską kratą zrozumiałam, że to klatka i będę tu mieszkać. nie myliłam się. po chwili byłam już w klatce
- wiem, że to mała klatka, Maniu, ale to tylko przejściowe. za 3-4 dni będziesz  miała nową super klatkę- powiedziała Natalia. był to późny wieczór.gdy ona poszła spać ja zaczynałam rozrabiać. ale to nie istotne. rano-podczas gdy moja pani była w szkole- jej siostry Monika i Beata obudziły mnie na zabawę. Było super! a po kilku godzinach snu obudziła mnie Natalia
- Czas na niespodziankę!- powiedziała z uśmiechem. Faktycznie, tego się nie spodziewałam- postawiła mnie na miękkim czymś, na czym spała w nocy. Dookoła mnie znajdowały się różne owoce, warzywa, smakołyki i zabawki! Bawiłam się z nią jakąś godzinę, po czym zmęczoną zaniosła mnie do klatki. usadowiłam się na miękkich trocinach i zasnęłam twardym snem





Dopisek ode mnie(Natalii ;D)
Mańka przez całe swoje życie mieszkała w innym pomieszczeniu gdzie znajdowały się kiedyś ptaki(dawna pasja mojego taty). Miała jedną z sześciu klatek złączonych razem- nie można ich rozdzielić. W dzień wyprowadzki Mani tata powiedział, że klatka zostanie sprzedana i na razie może dać mi zastępczą, osobną klatkę od kanarka, po czym mam kupić sobie nową.przystałam na ten układ i obecnie zamawiam jej tą klatkę:















ma wymiary:
wysokość-54cm
długość- 60cm
szerokość-42,5cm

Zbaczając z tematu- na blogu jest ponad 600 wyświetleń, a tylko kilka komentarzy... uwielbiam, gdy komentujecie mojego bloga, więc proszę- wyświadcz mi przysługę i skomentuj :)

no, a ja lecę, papa ;* 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz