sobota, 3 sierpnia 2013

to nie do wiary!

wczoraj rano dałam moim chomikom tylko karmę i marchewkę, oraz wymieniłam wodę, gdyż jechałam na plażę, a potem do kumpeli na noc. gdy przyjechałam wszystkie chomiki spały, a wiadomo- nie można ich budzić. dopiero jakieś 15 min temu babcia woła mnie:
-Natalia! twój chomik się koci!
nie dowierzałam, aż sama nie zobaczyłam- Mania została mamą!
nie wiem jak to się stało, Mańka(z tego co wiem) nigdy nie miała styczności z samcem, a na wybiegach była sama. Miałam już styczność z wieloma porodami chomików, więc znam się na rzeczy.

poznałam, iż małe chomiki mają już jeden dzień. Czyli ich data urodzenia to drugi sierpień dwutysięcznego trzynastego roku(2.08.2013).

UWAGA!!!
rozmnażanie chomików bez zarejestrowanej hodowli jest nielegalne!

Jeśli się już stało to się nie odstanie- muszę je wychować. Niestety- wraz z przyjściem maluchów na świat, moje plany związane z myszoskoczkami poszły z dymem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz